اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |

بالاخره عشقم برگشت اما افسوس که خیلی دیر اومد

الانه که باید بگم بی وفا حالا چرا ؟

دلم خیلی بیشتر از زمانی که خبری ازش نداشتم گرفته

اومد اما نمی تونم براش کاری کنم

تنها کار اینه که از دوری و غم اینکه نمی تونم دیگه برم وببینمش زار زار گریه کنم

دلم براش خیلی تنگ شده اما...

گریه هاش دلمو آتیش زد ولی چه کنم اون موقع که من زار میزدم کجا بود ؟

چقدر انتظار کشیدم

حالا چه کار کنم خدا جونم خودت کمکم کن

دارم دیوونه میشم

با اینکه بخشیدمش ولی ته دلم ازش متنفرم بهم بد کرد خیلی بد حق من از عشقی که بهش داشتم این نبود

خدایا فقط خودت کمکم کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.