اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |

-------------------------------------------------

-------------------------------------------------

 

 آسمان وقف نگاهت گل من، ‌مانده ام چشم به راهت گل من، هر كجا هستي و باشي گويم، كه خدا پشت و پناهت گل من...

---------------------------------------------------------------------

----------------------------------------

بخاطر تو قلب پر از کینه ام را پر از لطف و صفا می کنم

بخاطر تو همسفر باد می شوم و به دنبال تو می آیم

بخاطر تو هزاران ماهی سرخ را در دریای عشقت رها می کنم

بخاطر تو لحظات پایانی عمر را از نو آغاز می کنم
کاش میشد سرنوشت خویش را از سر نوشت

کاش می شد اندکی تاریخ را بهتر نوشت

کاش می شد پشت پا زد بر تمام زندگی

داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت
 

---------------------------------------------------------------------

----------------------------------------

 

-------------------------------------------------

 

-------------------------------------------------


همه در زندگی شطرنج بازیم

نباید بی جهت هرسو بتازیم

اگر تکنیک دلها را بدانیم

همیشه برده و هرگز نبازیم

اگر با گريه دريايي بسازم

اگر با خنده رويايي بسازم

اگر خنده شود در من فراموش

اگر گريه شود با من هم آغوش

تو را هرگز نخواهم كرد فراموش

همه وقتي از زندگي خسته ميشن ميگن خدا نفسمو بگير

ولي من هيچ وقت اينو نمي تونم بگم ، آخه تو نفس مني

 

-------------------------------------------------

گاهي وقتا زندگي كردن پرنده ها توي قفس از هر كاري بهتره

به شرطي كه اون پرنده تو باشي و اون قفس دل يارت
عشق را با تو تجربه کردم ، اميد به زندگي را در تو آموختم

محبت را در قلب تو يافتم ، اي شاپرک شبهاي تنهاييم با هر تپش قلبم مي گويم دوستت دارم

چشمان هميشه عاشقم در انتظار توست .

---------------------------------------------------------------------

----------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------

----------------------------------------

 

 

----------------------------------------


تو را هيچگاه نمي توانم از زندگي ام پاک کنم چون تو پاک هستي مي توانم تو را خط خطي کنم که آن وقت در زندان خط هايم براي هميشه ماندگار ميشوي و وقتي که نيستي بي رنگي روزهايم را با مداد رنگي هاي يادت رنگ مي زنم

اگه يه روز نشه که ديگه با تو باشم

برات می نويسم خدا نخواست ما با هم باشيم

ولی بدون اون روز روزه مرگ عشق منه

 

---------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------

----------------------------------------

تحملي که داده بودي داره تموم ميشه

مگه نگفتي همه جا مال مني تا هميشه

دلم داره شور ميزنه اين دل رو بي خبر نذار

توروخدا با خوبي هات روي هيچ دلي اثر نذار
-------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------

----------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------

----------------------------------------

 

-------------------------------------------------


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.