اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |
من نباشم.....

 

من نباشم کی تو رویا،موهاتو ناز میکنه؟

کی با بالای شکسته با تو پرواز میکنه؟

راس بگو من که نباشم اخمای پیشونیتو

کی میاد دونه دونه با حوصله باز میکنه؟

من نباشم کی میشینه تا سحر بالا سرت؟

کی میاد برداره اشکو از رو چشمای ترت؟

من نباشم کی میاد موقع رفتن اشکاشو

می کنه بدرقه ی راه بلند سفرت؟

من نباشم کی گلای خواهشت رو اب می ده؟

کی به فریادت با حس عاشقی جواب می ده؟

راس بگو به غیر من کدوم دیوونه ای میاد

واسه هر اشاره کردنت،دوتا کتاب میده؟

من نباشم کی میاد با خواهش و با التماس

با یه عالم گل ارکیده و کلی گل یاس

منت چشماتو می کشه فقط به این امید

که بهش بگی برو،شعرای تو پر از خطاس

من نباشم کی میاد ناز نگاتو می خره؟

کی میاد دنبال تو،تو رو تا خورشید می بره؟

من نباشم کی می گه حقا همیشه با توست؟

واسه خاطر تو جون می ده پشت پنجره

من نباشم کی می باره تو زمون تشنگیت؟

کی می خواد تو رو مثل من تو تموم زندگیت؟

من نباشم کی بهت می گه بازم عاشقتم؟

اگه حتی دلمو بشکنه  برنجونه

من نباشم کی تحمل میکنه کار تو رو؟

با رقیب کشتنا و اذیت و ازار تو رو

تو خودت داور میدون شو بگو من نباشم

کیه که جواب نده تلخی رفتار تو رو؟

من نباشم کی برات قصه می گه تا بخوابی؟

کی میاد سراغ رویات تو شبای مهتابی؟

من نباشم کی بیداره تا تو خوابت ببره؟

کی قایم میشه لای ابرا که راحت بتابی؟

من نمی گم،تو بگو کی زمون قهر تو

همه مردم رو سیاه پوش می کنه؟

من نباشم کی به مرغ عشق تو دونه می ده؟

کی به طاووس قشنگ آرزوت لونه می ده؟

کی به اون سری که توش عشق یه ادم دیگس

با نهایت جنون و عاشقی،شونه می ده؟

من نباشم کی میاد انقد برات دعا کنه؟

هرچی برگردونی رو تو،باز تو رو صدا کنه

من نباشم اگه حس کردی یه کم غریب شدی

از یه عاشق،یا یه شمع سوخته بی نصیب شدی

بنویس رو کاغذ و بده به دست باد بیاره

بنویس فقط تویی،چون دیگه بی رقیب شدی

من میام گذشته رو میدم دس اب روون

بعدشم با التماس بهت میگم دیگه بمون

اگه پای کسی تو زندگی ما وا نشه

می تونیم با هم بریم تا هفت تا شهر اسمون

من نباشم می دونم فکر می کنی خود خواهیه

ولی این حقیقته ، قصه اب و ماهیه

هیچ کس نمی تونه انقد دوست داشته باشه

عشق من یه عشق اسمونی و الهیه

من نباشم ولی نه،باید خودت بگی بیا

تو باید فرقی بذاری میون عاشقیا

دیگه تو عصرمون لیلی و مجنون نداریم

قلبامون سنگی شدن،رنگ دلامونم سیا

من نباشم به خدا قدر تو رو نمی دونن

دوس دارن باهات باشن ولی یک چیزو بدون

اونا هیچ کدومشون،اخر باهات نمی مونن

(تقدیم به......)

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.