اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |
به خاطر من نرو....
بخاطر من نرو به شونه هام تکیه کن

 

بغضتو بشکن اروم  بشین پیشم گریه کن

خسته نشو که اینجا ادمه مهربون نیس

ستاره ی بختمون،تو اوج کهکشون نیس

بخاطر من بمون به خاطرت می مونم

خودم ستارت میشم،تو می شی اسمونم

با پر کشیدنه تو چیزی عوض نمی شه

فقط یه غم میمونه تو قلب من همیشه

تحملت کجا رفت چاره ی تو سفر نیس

تو دنیامون هیچ کس از من دیونه تر نیس

بذار که عطر این عشق بیفته دست نسیم

بذار همه بدونن اخر به هم میرسیم

به خاطر من بخند تا دوباره بهار شه

دختر قلعه ی نور اسب طلا سوار شه

با رفتنت زندگی چیزی بجز قفس نیس

هوای بی تو بودن خالیه توش نفس نیس

به خاطر من بیا من که برات میمیرم

بیا و فریاد بزن حرفمو پس میگیرم

به خاطر من بگو،بگو جایی نمی ری

بگو که موندگاری،حرفتو پس میگیری

منم به خاطر تو خط میکشم رو دنیا

یاتو یا هیچ کس میشه قرار اخر ما                                                                                                                                                                                          


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.