اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |

 

همیشه باش عشـــ❤ـــــق من 

 

 

همیشه باش که بی تو عذاب میکشم ، نمیتوانم سختی های دنیا را

 

 

بی تو روی دوش بکشم!

 

 

همیشه باش که بدجور نیاز دارم به تو ،

 

 

باز هم محبتی به قلـــ❤ــبم کن که زندگی ام را مدیونم به تو

 

 

تو آمدی و عشـ❤ـق را دوباره پیدا کردم ،

 

 

آن عشـ❤ـق بی معنا برایم بامعنا شد و همین شد که قلــ❤ـبم دوباره جان گرفت...

 

 

بمان و یاری کن مرا ، تا پایان این راه همراهی کن مرا،

 

 

نگذار تنها بمانم ، نگذار در این راه بی همسفر باقی بمانم

 

 

بیا و در حق دلم عاشـ❤ـقی کن ، بیا و برای یک بار هم که شده

 

 

عشـ❤ـق را آنطور که هست برایم معنی کن

 

 

بس که دلم دست این و آن افتاد کهنه شد ،

 

 

عمری از احساسم گذشت و پیر شد ،

 

 

دیگر نه طاقت دوباره شکستن را دارم ، نه حس دوباره ساختن را....

 

 

درک کن ، میترسم ، بس که دلم زیر پاهای بی محبت دیگران افتاد و له شد ،

 

 

زندگی برایم یک داستان بدون عشـ❤ـق شد ....

 

 

تو آمدی و باز هم فکرم درگیر شد ،

 

 

دلم به لرزه افتاد و لحظات با تــو بودن نفسگیر شد

 

 

به خدا دیگر طاقت ندارم ، بس که شکسته ام دیگر جایی برای غمهای تازه ندارم ،

 

 

بس که خسته ام ،نفسی برای فرار از خستگی ندارم

 

 

دل بسته ام به تو و نگاهی کن به من ،شک نکن به احساسات قلب من ....

 

 

دستانم بگیر و آرامم کن ، با قلـ❤ـب شکسته ام مدارا کن ،

 

 

اینک که با توام ، اینک که دلم را به دریای دلت زدم و محو امواج توام ،

 

 

مرا با دستهای خودت غرق نکن....

 

 

همیشه باش که بی تــو عذاب میکشم ، امروز از ته دل  با من باش،

 

که بی تو همان تنها و دلشکسته دیروز میشوم

606


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.