اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1385برچسب:, توسط رحیم |

حلالم کن دارم میرم چقدر این لحظه دلگیره

 

گناهی گردن ما نیست همش تقصیر تقدیره

 

نگام کن لحظه ی رفتن چه تلخه این هم آغوشی

 

چه وحشتناکه دل کندن چقدر سخته فراموشی

 

پر از بغضم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی

 

حلالم کن دارم میرم منو هرگز نمیبینی

 

حلالم کن اگه دستام به دستای تو عادت کرد

 

آخه دنیای عاشق کش به ما دوتا خیانت کرد

 

کلاف آرزوهامو چرا هیشکی نمی بافه

 

برای ما دو تا عاشق جدایی دور از انصافه

 

تو باروونی ترین ابری من از پاییز لبریزم

 

چه معصومانه میباری چه مظلومانه میبارم...

 

حلالم کن....

 

تمام سهم من از تو  یه حلقست که تو دستامه

 

تمام سهم تو از من یه عشق بی سرانجامه

 

پر از بغضم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی

 

حلالم کن دارم میرم منو هرگز نمیبینی

 

حلالم کن اگه دستام به دستای تو عادت کرد

 

آخه دنیای عاشق کش به ما دوتا خیانت کرد

 

کلاف آرزوهامو چرا هیشکی نمی بافه

 

برای ما دو تا عاشق جدایی دور از انصافه

 

تو باروونی ترین ابری من از پاییز لبریزم

 

چه معصومانه میباری چه مظلومانه میبارم...

 

 

حلالم کن....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.