اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |


تو عوض شدی نگو نه عزیزم بگو که چت شد

 

تو نخواستی و دل من اشتباهی عاشقت شد

 

دلتو به قلب تنهام نسپردی و سپردم

 

حالا میفهمم که اصلا من به درد تو نخوردم

 

چی میشد اگه عوض شه لحظه ای جای من و تو

 

وای چقد فاصله داره فکر و حرفای من و تو

 

مگه مثل من عزیزم کسی هست تو اون حوالی

 

مث من سر کنه با تو روزگارشو خیالی

 

چی میشه وقتی که تنهام توی اوج گوشه گیری

 

تو بیای آروم کنارم دستای منو بگیری

 

چی میشه وقتی که نیستم بری گوشه اتاقت

 

از رو دلتنگی مث من گریه ها بیان سراغت...

 

گریه ها بیان سراغت...

 

گریه ها بیان سراغت...

 

چی میشه بشنوم از تو کسی غیر من نداری

 

خیلی دوس دارم بجز من به کسی محل نذاری

 

خیلی دوس دارم تو این عشق حس کنم پای تو گیره

 

تا بهت میگم خداحافظ دوس دارم گریت بگیره...

 

دوس دارم گریت بگیره...

 

دوس دارم گریت بگیره...

 

تو عوض شدی و دیگه نیستی اون آدم سابق

 

حالا تو سردی و بی مهر ولی من عاشق عاشق

 

فکر میکردم که میمونی تا ته قصه کنارم

 

کاش میدونستی که بی تو من چقد بی کس و کارم

 

گفته بودی که دل تو تا تهش همیشه با ماست

 

اما خب نگفته بودی آخر قصه همین جاست

 

فکر من پر شده بود از این یه مشت امید واهی

 

کاش از اول میدونستم تو رفیق نیمه راهی

 

چی میشه واسه یه بارم چشم به راه من بشینی

 

یا شبا وقتی که خوابی خوابای منو ببینی

 

خیلی حرفا توی قلبم هست هنوزم که هنوزه

 

نمیخوام اصلا بدونی که دلت واسم بسوزه...

 

که دلت واسم بسوزه...

 

که دلت واسم بسوزه...

 

دوس دارم بعد یه چند وقت که منو ندیده باشی

 

وقتی که میای سراغم به خودت رسیده باشی

 

دیگه من حرفی ندارم ای خدا به من نظر کن

 

حرفای مونده تو قلبم روی احساسش اثر کن

 

هر جوری دلت میخواد باش ولی خب بمون کنارم

 

مشکلم اینه که جز تو هیچ کسی رو دوس ندارم...

 

هیچ کسی رو دوس ندارم...

 

هیچ کسی رو دوس ندارم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.