اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1385برچسب:, توسط رحیم |
بی وفا

خدایا.یا کسی را که قسمت کس دیگریست.سر راهمان قرار نده.

تا شبهای دل تنگیش برا ما باشد و روز های خوشش برای دیگری

 

درگورستان عشق قدم ميزدم خيلي تعجب کردم تا چشم کار مي کرد قبر بود . پيش خودم گفتم يعني اين قدر قلب شکسته وجود داره ؟؟ همين طور که مي رفتم متوجه يک دل شدم انگار تازه خاک شده بود . جلو رفتم و ديدم روي سنگ قبر چند تا برگ افتاده کنار قبر نشستم و براش دعا کردم وقتي برگ ها را کنار زدم ديدم .... اون دل همون کسي بود که باعث شده بود دل من خيلي پيش ها بشکنه بمیره



نظرات شما عزیزان:

امیر و شیما
ساعت12:31---19 بهمن 1390
سلام گلممممممممممممم این ادرس وبلاگ ماستwww.amirshima.LoxBlog.Com
بیا یه سر بزن
اگرم شد اسم وبلاگمونو تو لیست لینکت بزار
ممنون وسپاس گذار


الهام
ساعت9:01---19 بهمن 1390
____ ♣♣♣_____________♣♣♣

_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣

♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣

♣___________♣___♣ __________ ♣

♣____________♣_♣ ___________ ♣

_ ♣____________♣ ___________ ♣

__ ♣________----------------------♣

____ ♣ __________________ ♣

______ ♣ ______________ ♣

________ ♣ __________ ♣

__________ ♣ ______ ♣

_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣

______ ♣____♣__♣__♣____♣

_______ ♣_____♣♣_♣____♣

_________ ♣_♣__♣♣__♣

وب زیبایی بود به وبلاگ منم بیای خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.