اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |

لیلی شوهر کرد
مثل تمام معشوقه ها
سالها مانده تا او بداند عشق ، آشناست... نه غریبه
سالهای شیدایی
سالهای تنهایی مجنون
سالها مانده تا وصال شاید پنجاه سال
------------------------------------------------
میدانی
جدایی تو مثل فلفل است
به مذاق تو خوش آمد ، نه من
------------------------------------------------
بی ادب شده اند این فنجان ها
گویا از مرگ ژولیت و یا از عشق افلیا 
گویا از داستان های جدایی یاد گرفته اند سخن بگویند
چیز دیگری نیست
نشسته که باقی میمانند عبرتشان نمیشود
------------------------------------------------
شعر من تلفیق نوگرایی و عقب ماندگی ست
من مملو از تحجر روزم و
 کلام مقدس تعصب در رگهایم میتپد
آه ه ه
زمانی که از من میخواهی رهایت کنم
------------------------------------------------
تو را سوال میکنم
دود میکنندت در هر مراسمی که قدم میگزارم
------------------------------------------------
گردنت مثل برج بابل است و دندان هایت مثال گوسفندان سپید
که در میان آنها یکی نازاد نباشد
نباید تو را از خواب پراند
فریب مجسمه ی داوود
 تو اسیر پیشگویی دستان منی همچون تاروت
من و ادراک سلیمان ، تو و کلام نمل
------------------------------------------------
میخوانمت چنان شعر های بدون کلام
و بوستان سعدی تو را تمام کرده است
تمام!!!
تمام م م م م !!!
------------------------------------------------
در خواب ها نیامده میروی
چراااا
و در خوب ها...
کاش خوب ترین بودی
------------------------------------------------
ریا و ریا و ریا و ریاضت
------------------------------------------------
عشق تسبیح گره خورده ی ریاضت نبود
از آن هم، گره خورده تر بود
------------------------------------------------
میدانی در انتظار روزیم که باران از جاذبه ی زمین برهد
------------------------------------------------
در میانه ی راه صدا زدم هنرمند خاموش ، خودم خودم را!
کلام وحی نازل شد
کودکی بود و مادرش و پدرش که دراز کشیده بوده اند دراز به دراز
و تو تنها کف پاهایشان را میدیدی
------------------------------------------------
معلق رفتم
به تو نرسیده سر از موزه درآوردم
کسی ایده ی من را دزدیده بود، کشیده بود
کلام وحی، چرا بر دو زن فرود آمدی؟
------------------------------------------------مگر قصه را نخواندی؟؟
لیلی بی اصالت نشد
شوهر کرد
مثل هر زنی که انتخاب میکند
من هم
تنها یک فالبین دروغینم
داستان را از جای دیگری شنیده بودم،مجنون لیلی!!!
------------------------------------------------
بال های کبوتری را در آینه میبینم
ساعت ها که از نکاح میگذرد
بعد از لقاح
بالها از آن کرکسی بودند
------------------------------------------------
بی شک
هیچ نفهمیدی که چه گفتم
خلاصه اش
خدا
وحی بر دو زن نازل کرده
و معشوقه ای میان دو مرد
تاکید میکند: زمینی ها!!!
تنها در بهشت مردم حق مالکیت دارند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.