اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1385برچسب:, توسط رحیم |

می روی با یک خداحافظ و من شب تو را

در خواب پیدا می کنم..

 با خیال و خواب و رویا باز هم درد دوری را مداوا می کنم

 شعله عشق تو می سوزد مرا من فقط ان را تماشا می کنم

 توبه کردم تا فراموشت کنم ...

باز هم امروز و فردا می کنم ...



نظرات شما عزیزان:

MEHRAN
ساعت9:43---20 بهمن 1390
سلام دوست عزيز
آيا زمان آن نرسيده که سايت براي خود داشته باشيد؟
ميتوانيد تنها با پرداخت 25 هزار تومان
وبلاگ خود را به سايت تبديل کنيد
ثبت دامنه رايگان .tk
ثبت 20gig هاست رايگان
نصب اسکريپت و راه اندازي سايت با سيستم هاي مديريت فارسي وردپرس جوملا ماي بي بي و ديگر سيستم ها
شما ميتوانيد دامنه يا هاست سفارشي هم خريداري کنيد بعد براي نصب و راه اندازي سايت تماس گرفته يا ايميل بگذاريد
به آرزوي موفقيت
09386013071


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.