اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |

من حالم خوب نییییییییییییییییست

هرکی بیاد جلوم میرم با پا تو شکمش

دلم برای جیگر تنگ شده

احساس خوبی ندارم

دلم میخواد گریه کنم

ایییییییینقد گریه کنم

تا بمیرم

با هیچکی حرف نمیزنم

می خوام بمییییییییییییرم

خدایا منو بکش

زنده موندن من بی دلیله

اگه من بمیرم کسی ناراحت نمیشه

چرا نمیمیرم

 چرا زنده ام هنووووووووز

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.