اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |

دل اگر تنها است .. دل اگر غمگین است ...تو چرا غمگینی ؟؟
مگر این دل .. دل توست ؟؟

دل اگر تنها است .. دل اگر غمگین است ...تو چرا غمگینی ؟؟
مگر این دل .. دل توست ؟؟
من اگر شادانم .. من اگر خندانم .. همه از بودن توست ...
تو که در قلب منی .. لحظه لحظه با منی ...
بودنت بودن من .. رفتنت رفتن من ..
من و تو گمشده در دشت غمیم ...
در نگاه من و تو ‚ دشت غم . دریاییست !!
با تو بودن زیباست .. همچو پرواز پرستو در باد ..
همچو شبنم که در آغوش گل است ..
آسمان همچو نگاهت آبی است ..
که من از آبی آن خرسندم .. و در آن آبی نیلی ‚ آزاد ..
آسمانم ..... آرزویم دیدن لبخند یست !!
که به مانند گلی ساده و زیباست هنوز ..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.