اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

تنهائي را دوست دارم چون بي وفا نيست



تنهائي را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام


تنهائي رادوست دارم چون عشق دروغين درآن نيست


تنهائي را دوست دارم چون خدا هم تنهاست


تنهائي رادوست دارم چون در خلوت وتنهائيم در انتظار تو خواهم گريست


وهيچ کس اشکهايم را نميبيند.



آهای مردم دنیا گله دارم گله دارم ---من از دسته خدا هم گله دارم

شما که حرمت عشق و شکستین ----کمر به کشتن عاطفه بستین

شما که روی دل قیمت گذاشتین ----شما که حرمت عشقو نگه نداشتین

فریاد من شکایت یه روح بی قراره---روحی که خسته از همه ضخمی از روزگاره

گلایه ی من از شما حکایت خودم نیست---برای من که از شما سوختم و گمشدم نیست

اگه عشقی نباشه آدمی نیست---اگه آدم نباشه زندگی نیست

نپرس از من چه آمد بر سره عشق --- جواب من بجز شر مندگی نیست



نظرات شما عزیزان:

paniz
ساعت19:31---2 اسفند 1390
رحيم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.