اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط رحیم |


ببخش مرا كه براي نگاهت كافي نبوده ام
ببخش اگر دستانم ،
براي نگاه داشتنت كوچك بود
ببخش مرا اگر در قلبم جا شدي
و ديگر براي هيچ جا نبود

اكنون كه مرده ام مرا ببخش
اكنون كه عاشقم مرا ببخش
ببخش مرا به خاطر تمام لبخند هايت كه عاشقم كرد
و به خاطر تمام اشكهايم كه گرفتارت كرد
ببخش اگر آنقدر با تو هم درد شدم تا درد هايت زياد شد

اكنون كه ديگر نيستم مرا ببخش!
اكنون كه از ياد برد ه اي با تو زيسته ام مرا ببخش
مرا ببخش اگر نامت را زياد مي خواندم
و يا اگر زياد در پيش تو مي ماندم
آنقدر كه حوصله ات را سر ميبردم ..

اكنون كه نمي خندم مرا ببخش ...
اكنون كه ديگر هيچگاه اشكي ندارم مرا ببخش!!

ببخش اگر نترسيدم خدا هم فراموش كند مراقبت باشد و نگفتم : خدا نگهدارت!

مرا به خاطر تمام نا گفته هايم ببخش
اگر نگفتم تا قيامت به اميد ديدارت ..

اكنون كه من به قيامت دل بسته ام
ديگرمرا ببخش !!!

محبت
از وقتی حضورت معنای زندگی ام شد

محبت را در پاکی نگاهت

و صداقت را در وجود مهربانت معنا کردم ...

لحظه ها را به شوق دیدارت سپری می کنم

و تو را تا بیکران عشق "دوست دارم"

پس

بمان برایم تا ماندگارترین باشم...
 
تو را مـي شود خیلـي ساده دوست داشت

مثل ِ عبور ِ آب از بین انگشتانم

مثل در دست باد گرفتار شدن ِ موهایم

مثل ِبرخورد ِ سرد سرامیک با هرم تب کرده ي پاهایم

مثل ِ خیس شدن ِ همیشگـي چشمانم

مثل ِ بغضت کــه نمـي شکند

مثل ِ اشکهایت که نمـي ریزند

تو را مي شود خیلي ساده تر از این حرف ها دوست داشت

مثل ِ عشق هاي سیزده سالگـي کـه مـي آیند و مـيروند، بدون ِ هیچ حرفي، تنها گونه هایـي را مـي بینـي کـه سرخ مي شوند

مثل ِ تماشاي غروب از ایوان ِ خاک گرفته يخانه اي متروک و خورشیدي کــه ناز مي کند و نگاهي که ناز مـي خرد

مثل ِ مهربانـي دست هایت

مثل ِ لبخند چشم هایت

مثل ِ مر همی کــه نیستـي براي زخم هاي دلم

مثل نبودنت زماني کــه دستم پـي ات مـي گردد

مثل ِ آن لحظه اي کــه مي پرسـي: دوستم داري؟

و من مثل ِ لحظه ي سلام ، بدون ِ فکر، بدون ِ تردید، بـي معطلـي، ساده و سریع جواب مـي دهم :

آري!
تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست ، چون اون فقط وسوسه ات میکنه تا اونی رو که داری از دست بدی
و ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست ، چون اون فقط وسوسه ات میکنه تا اونی رو که داری از دست بدی .
دلتنگی
بیا و سایه ی غم را


از آوار دلم بردار

مرا از غصه خالی کن

برای لحظه ای این بار

من از این سهم دلتنگی

پر از بغضم

پر از دردم

تو ای احساس خوشبختی!

رهایم کن از این تکرار

امشب همه چیز رو به راه است
 
همه چیز آرام ... آرام ... باورت می شود ؟
همه چیز را یاد گرفته ام و اگر یاد نگرفته باشم تمرین می کنم که یاد بگیرم !
تو نگرانم نشو !
دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم " با یاد تو "
راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !
یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ... بی صدا کنم !
یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !
یاد گرفته ام بی تو گریه کنم ... بدون شانه هایت ... !
یاد گرفته ام ... که دیگر عاشق نشوم به غیر تو !
یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم ... .
تو نگرانم نشو !
یاد می گیرم ... !
یاد می گیرم که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن ...
و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !
یاد می گیرم که بی تو بخندم ...
یاد می گیرم ... نفس بکشم بدون تو ... و به یاد تو !
و مهم تر از همه یاد می گیرم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !
اما هنوز یک چیز هست ... که یاد نگر فته ام و هیچ گاه یاد نخواهم گرفت ... !
چگونه ... ! برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم ...
... و نمی خواهم که هیچ گاه یاد بگیرم ....
تو نگرانم نشو !

" فراموش کردنت " را هیچ گاه یاد نخواهم گرفت ...
ستاره
دیشب به یاد تو

هفت آسمان را

به جستجوی ستاره ات بوئیدم

سرت را روی شانه ام بگذار

دیگر برایت نه حافظ می خوانم، نه شمس ، نه حتی سهراب

فقط تو ...

شعر تو را خواهم گفت ...
تمامش مال تو
خانه ام وقتی که می آیی تمامش مال تو

هر چه دارم غیر تنهایی تمامش مال تو

صد دوبیتی صد غزل دارم و حتی یک بغل

شعرهای خوب نیمایی تمامش مال تو

ضرب آهنگ غزل هایم صدای پای توست

این صدای پای رویایی تمامش مال تو

بــی کران سبز اقیانــــــوس آرام دلـــــم

ای نجیب خوب دریایی تمامش مال تو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.