اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

من آفریده شده ام تا جهنم خالی نماند.....

         جز من ...

          کسی را به جهنم

                                 راهی نیست...

          شیطان در قهر خدا

                                 مرا ربود .

                     *****

          روزی که به دنیا آمدم

          سرم

                بر زانوی خدا بود .

          روزی که به دنیا دل بستم

          شیطان

                 بر پیشانی ام بوسه زد ....

                     *****

          من در ابهام تاریک تولدم

                                   گناه را

                                   نقش زدم

                                             در کتاب باورم

                                             و به قهرخدا فخر کردم ...

          آن روز...

          مرگ گل اندیشی های من بود ...

                                       و جشن شیاطین هزار جان هزار رنگ .

          من

          آفریده شده ام

                            تا جهنم خالی نماند ...

                            جهنم

                                   معنی وجود من است ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.