اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

 

 

 
 

میدونید بدترین اتفاقان زندگی چیه......به یکی بگی دوست دارم بگه گمشو.....یکی بهت بگه دوست دارم بگی من عاشق یکی دیگم........با یکی دوست باشی عاشقت باشه بگی من عاشق یکی دیگم......یه دوست دستت را بگیره بگی ول کن بقیه راه را خودم میرم......یکی بهترین دوستت باشه بگی تو بدترین دوستمی......و اخریش که بدترینش اینکه عشقت عشق یکطرفه باشه

دل به چشمای تو بستم

تو شدی همه ی وجودم

عشق تو باور من شد با تمام تار و پودم

 

تقدیم به کسایی که دوستم داشتن و ولشون کردم


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.