اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

تو همونی که دلم یه عمری  ارزو شو داشت

همونی که غیر اون هیچ کسی رو قبول نداشت


تو همونی که برام قشنگ ترین بهونه بود

همونی که بهترین لحظه ی عاشقونه بود


تو همونی که چشام سراغ اشکاتو گرفت

اون که حتی شبای فاصله دستاشو گرفت


تو همونی که می گفتم مال من میشه یه روز

اون که از خاطر من نرفته یک لحظه هنوز


تو همونی که می خواستم با هاش عاشقی کنم

از خودم " از خودمون یه روز باهاش حرف بزنم


مگه از من چه بدی دیدی که دشمنم شدی

رفتی و از خاطرت راضی به رفتنم شدی


ولی من دارم می گم هنوز دلم پیش توی

دل من.. تو غربتش هنوز صداتو می شنوه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.