اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

عشق نفرینی من !

نفرین من بر زندگی اوست تا همیشه ... و تو ... اگر شریک زندگی آن قاتل شوی                                                   .

از این گود خارج نشو.                 

    *********************

نفرین بر تو ای قاتل عشق .

تو که بعد از مدتها ملعبه کردن نابترین احساسات عالم ، زشت ترین کارها را انجام دادی.

نفرین عالم بر تو باد و زندگی ات .

نفرین به تو وقتی پیش من کمر شکسته بودی و به اون فکر می کردی .                           

نفرین به تو از وقتی از روی هوس گفتی دوست دارم و تباهم کردی .

لعنت به تو وقتی برای فریب من همه دانش ناچیزت رو جمع میکردی و  از همه عالم و آدم سخنرانی های تکراری می کردی تا دل بدبخت بی خبر منو ببری .

لعنت به تو وقتی به دروغ گفتی تنها و بی کسی تا دل من برات بسوزه و به پات بنشینم.

لعنت خدا بر تو وقتی گفتی عشق رو با ده برابر عشق جواب می دی نه با خیانت.

نفرین به تو وقتی به جای یکرنگی از اول تا آخر این همه رنگ عوض کردی.                                                

نفرین به تو وقتی عشق پاک رو به تمسخر گرفتی        .

نفرین به تو وقتی راهی و کاری جز نفرین برای من نگذاشتی.

یکی کمک کنه تمومش کنم ....


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.