اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |

میدانم....

 

نجوم نخوندم:

 

ولي مي دونم تو هفت آسمون يه ستاره ندارم... 

 

 

فيزيک نخوندم:

 

ولي مي دونم « هر عملي را عکس العملي است...» غير از عشق من به تو و مي

دونم که واحد اندازه گيري عشق , ژول و کالري و وات و... نيست 

 

زيست شناسي نخوندم:

 

ولي مي دونم قلب همون دله که مي تونه براي يه نفر تنگ بشه يا تندتر بزنه 

 

شيمي نخوندم:

 

ولي مي دونم اگه عشق نباشه ملکول هاي هيدروژن و اکسيژن نمي تونن اينقدر

محکم همديگه رو فشار بدن که اشک جفتشون آب تشكيل بده


خاک

 

 

خاک که با خاک فرقی ندارد!!!؟؟؟

 

می شود یک مشت خاک باشی توی دشت لوت.......

 

که فقط افتاب بخوری و گاهی باد بیاد به بازی ات بگیره.

 

یا یک مشت اجر باشی توی دیوار خانه ایی در حاشیه شهر.......

 

حتی می شود خاک یکی از قبر های بهشت زهرا باشی.

 

همه ی اینهار ا گفتم که بگویم:

 

مثلا ما خاک برگزیده خدا هستیم!!!!!!!!

می دانی؟!

 

 

 

وقتی با خشم سراغت امدم گفتی:

                                         خدا بر بندگانش ستم نخواهد کرد.

                                         باور کردم

 

وقتی با اشک سراغت امدم گفتی:

                                                

                                           به ذات اقدسش توکل کن.

                                          

                                        پذیرفتم

 

حالا با دلی خسته و روحی شکسته می ایم

                                           

                                          می دانی؟! سراپا زخم خورده ام.

 

می دانی؟! در خون دست و پا زده ام

                                      

                                      می دانی؟! سنگ امد و زندگی ام ترک زد.

 

می دانی؟! دوباره سقوط کرده ام

                                      

                                     اسان بگویمت...

                                  

                                     می دانی غمیگنم!!!

         

        چیزی داری که این بار به من بگویی و ارامم کنی؟؟؟

پرواز

 

 

تقصیر فاصله ها نیست...................

 

هیچ پروازی مرا به تو نمی رساند            وقتی که تو

 

درکار گم کردن خود باشی!!!


رفتن.......

تو رفتی رد پایت در دلم ماند شکوه خنده هایت در دلم ماند دلم را با سحر خوش کرده بودم غروب ماجرایت در دلم ماند شریک درد هایم بودی اما غم بی انتهایت در دلم ماند هزار و یک شبم چون باد بگذشت طنین قصه هایت در دلم ماند سپردی سر نوشتم را به پاییز بهار با صفایت در دلم ماند علی رغم سکوت ساده من سفر کردی صدایت در دلم ماند و حالا مثل یک رویای برفی تو رفتی رد پایت در دلم ماند


ازادی......

 

 

پرنده ای لب تنگ ماهی نشسته بود و

                         به ماهی می گفت ....

                               سقف قفست شکسته چرا پرواز نمی کنی............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.