اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

 

امروز خیلی دلم گرفته دارم از تنهای میمرم ای خدا کمکم کن چرا این همه ادما نامردن همه به فکر منافع خودشونن همه خودشونو میخوان همه دنبال خواسته های خودشونن حالم از دنیا به  هم میخوره، ای خدا اخه واسه چی من  رو به دنیا اوردی ای خدا الان که سنم زیاد نیست یه کاری کن هر چه زودتر این دنیا رو ترک کنم هیچ دلخوشی واسه زنده بودنم ندارم ای خدا...........خدا کاش هیچ ادمی ،مغرور نبود اینطوری دنیا خیلی قسنگ میشود

 

خدا می خوام بمیرم می خوام نباشم

 

خدا سهم من از تمام قشنگی های زندگی از عشق این نبود

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت16:07---23 اسفند 1390
اینقد ناامید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.