اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

گفتم دوسش دارم گفتن شاعر شدی گفتم عاشقشم همه خندیدن وگفتند دیوانه ای ومسخرم کردن حالا دارم معنی احمقی ودیووانگی خودم  رو میفهمم حالا دارم میفهمم همه راس میگفتن دخترا همشون نامردن ویه جنس دارن بد ذات ترین موجودات روی زمین دختراهستند تودنیای امروزی کسایی که نمیدونن عشق چیه عاشقی چیه ویه احمق والکی بازبون بازی عاشق میکنن وبعد عینهو ادامس که شیرینی شو چشیدن تف میکنن بیرون .دخترا واقعا که پست وخائنید تف به هرچی دوستی هس که شما بخاطر خالی کردن عقده هاتون اسمشو میزارید عاشقی وبخاطر هوس یه خورده هم به اون کسی که باصمیمیت عاشق شماس فک کنید تففففففففففففففففففففففف به هرچی عشق دروغیه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.