اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |

 

من اگر خدا بودم...

 

 صبر خدا را نداشتم

خنده داره<من اگه خدا بودم بم هرگز نمیلرزید>

 قربون خدا برم با این همه صبر................. 

تو اگه خدا بودی تحمل دیدن این همه ظلمو داشتی؟

تو اگه خدا بودی میتونستی قضاوت نکنی تا لحظه مرگ ادم؟

و هزاران چیزه دیگه...

نگو اره میتونستم که باورم نمیشه ما ادما ندیده قضاوت میکنیم

ما ادما تحمل ۱ انتقادم نداریم چه رسد به تحمل ظلم!

نگو اگه خدا بودم قسمت ادم خوشبختی بود

.ما ادما دیواری کوتاهتر از قضا و قدر پیدا نکردیم

یادتون باشه فقط مرگ و زندگی دست خداست

فاصله زندگی تا مرگ یا بهتر بگم فرایندش دست خودمونه

هر ادمی از نعمت اختیار برخوداره. حالا میتونیم مثبت بریم و به مافوق

برسیم  یا منفی بریمو به مادون سقوط کنیم...

اخه بنده خوب خدا کمال مطلقه.در نتیجه حتی اگه اختیارمون با خدا باشه

دنیا گلستون میشه.چون بدی با ذات خدا نمیخونه

چون خدا جز خوبی واسه بندش نمی خواد

پس ناخدا ی کشتیه زندگیمون  خوده ما ییم ...

حالا پیش به سوی خوشبختی

سمیه اگه خدا بود استعفا میداد...من خدا رو خیییییییییلی دوست دارم

من خدارو لمسش میکنم....خیلی دوست دارم احساساتمو  به زبون بیارم

ولی نمیشه.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.