اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

 بااینکه هیچ وقت نفهمیدم چه حسی داره با تو بودن، اما دلم لک زده برای یه لحظه کنارت بودن.

تو با دلم چیکار کردی که اینقدر دوستت دارم؟ که فقط به تو فکر میکنم؟

بهم میگن فراموشت کنم! مگه میشه؟ مگه می تونم؟ خودمو میزنم به بی خیالی که مثلا بهت فکر نمیکنم

اما درست لحظه ای که خوشم، یادم می افته که چقدر بی توام، که هیچ وقت نداشتمت!

(...) عزیزم دلم برات پرمیزنه. کاش هیچ وقت ندیده بودمت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.