اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

چه خوبه عاشقی اما فقط با تو 

ببینم هر شب رویای چشماتو 

چه احساس قشنگی من به تو دارم 

چقدر خوبه میدونی دوستت دارم 

چه خوبه اینکه حالم رو تو میدونی 

همه حرفامو تو از چشام تو میخونی 

تو دلواپسیهام هستی کنار من 

میدونم قدر این عشق رو تو میدونی 

چقدر خوبه که آرومی

چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی 

تو دنیامی نفسهامی 

چقدر خوبه که هر لحظه تو رویامی 

چقدر خوبه که باز هستی کنار من 

توی تنهاییهام میای سراغ من 

برای قلب غمگینم تو رویایی 

نباشی میمیرم تو اوج تنهایی 

چقدر خوبه اینکه حالم رو تو میدونی 

همه حرفام رو از چشام تو میخونی 

تو دلواپسیهام هستی کنار من 

میدونم فدر این عشق رو تو میدونی 

چقدر خوبه که تو آرومی 

چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی 

تو دنیامی نفسهامی 

چقدر خوبه که هرلحظه تو رویامی 

چقدر خوبه که دوستت دارم 

نباشی دیگه دنیا بی تو دلگیره 

چشام هرشب توی خوابم

سراغ چشمای ناز تو رو میگیره 

چقدر خوبه که تو آرومی 

 

چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی 

تو دنیامی نفسهامی 

چقدر خوبه که هرلحظه تو رویامی 

چه خوبه عاشقی اما فقط با تو ...


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.