اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

حالا که با تو بودن مثل خوابه 

جای ماه تو شبام غصه میتابه 

میخواستم دستاتو کشیدی و رفتی 

نمیدونم دلت گرفته بود از چی

واسه با تو بودن خیلی دیره 

حواست این روزا یه جایی گیره 

دل تو میتونست پیش من باشه 

ولی خودش نخواست رفت که تنها شه 

لحظه لحظه هات رفته از یادم 

حتی نذاشتی بگم دوستت دارم 

میدونم که پیشمون مشیش آخر 

تو که عشق من رو نکردی باور 

حالا که بازم بی قرارم 

حس میکنم میخوام باشی کنارم 

حالا که گاهی اشتباهی 

به تو میگم هنوزم همه دنیامی 

حالا که غمهام مثل آواره 

اگه بین من و تو حالا دیواره 

به خدا یادت خاطراتت 

منو یه لحظه هم تنها نمیزاره 

منو یه لحظه هم تنها نمیزاره 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.