اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

از حس عاشقونه ات هیچی به من ندادی 

من واسه تو چی بودم یه عاشق زیادی 

یه سایه که همیشه تو لحطه ها باهاته 

هیچوقت نشد بفهمم چه حسی تو چشاته 

من با تو گریه کردم من با تو جون گرفتم 

چیزی ازت نخواستم چیزی بهت نگفتم 

تو دست کم گرفتی این عشق و سادگیمو 

به دست تو سپردم تمام زندگیمو 

از حس عاشقونه ات هیچی به من ندادی 

من واسه تو چی بودم یه عاشق زیادی 

یه سایه که همیشه تو لحظه ها باهاته 

هیچوقت نشد بفهمم چه حسی تو چشاته

کم مونده بود که قلبم برای تو بمیره 

نمیدیدم تو خوابم کسی جامو بگیره 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.