اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

خدایا چقدر صدات کنم ............

بازم میخوام بگم میدونی کجاش درد داره تنهایی و تنها بودن ؟

وقتی جیز جیز فلبتو  ُ سوختنشو با تمام وجودت خودت بشنوی و حس کنی  ......

خدایا خسته نشدی ...؟

من دیگه کم آوردم ...

یه زمانی میگفتم اگه سقف آسمون هر چقدر هم کوتاه بشه من زانو نمی زنم

ولی الان به زانو در اومدم به خاک نشستم .....

امشب فهمیدم جگر گوشه هام هم منو دوست ندارن.......

من امشب مردم ..........من دیگه زنده نیستم ..............

خودم مرگ خودمو دیدم ......متلاشی شدنمو دیدم ........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.