اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

   لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...

   

 

  لعنت به تو....

 

 

لعنت به عشق و عاشقی........

 

 از يک عاشق شکست خورده پرسيدم:

بزرگ ترين اشتباه؟ گفت عاشق شدن

گفتم بزرگ ترين شکست؟ گفت شکست عش

 گفتم بزرگترين درد؟ گفت از چشم معشوق افتادن

 

 گفتم بزرگترين غصه؟ گفت يک روز چشم های معشوق رو نديدن

 گفتم بزرگترين ماتم؟ گفت در عزای معشوق نشستن

 گفتم قشنگ ترين عشق؟ گفت شيرين و فرهاد

 گفتم زيبا ترين لحظه؟ گفت در کنار معشوق بودن

 گفتم بزرگترين رويا؟ گفت به معشوق رسيدن

 

 پرسيدم بزرگترين ارزوت؟ اشک تو چشماش حلقه زدو با نگاهی سرد گفت:

(مرگ)

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.