اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

ایستاده ام ؛ محکم تر از همیشه...

منتظرم ؛ امیدوارتر از همیشه...

ادامه خواهم داد ؛ مشتاق تر از همیشه...

حسش میکنم ؛ نزدیک تر و زیباتر از همیشه...

خدا وجودم را بی نهایت قرار داده و دنیا و موانعش را خرد و کوچک ...

خوشبختی از آن من است چون عزم خوشبخت بودن کرده ام...

خوشبختی معجزه نیست...

خوشبختی را در لحظه لحظه امروزم و فرداهایم خواهم ساخت...

بهایش را هم پرداخت خواهم کرد...

تلاش...

امید...

ایمان...

صبر...

عشق...

استقامت...

 تو را سپاس بخاطر همه سختی هایی که در عمق آنها خوشبختی را به من فهماندی...

تو را سپاس بخاطر بودنت و همه نعمت هایی که در کادو پیچ سختی ها به من عنایت کردی تا

لذتش برایم چندین برابر باشد...

من بزرگتر از آنم که موانع و ناملایمت های زندگی متوقفم سازند...

من با تو ادامه خواهم داد و در عمق لحظه ها و در دل ثانیه ها شادی و آرامش و خوشبختی را

لمس خواهم کرد...

قرار نیست  که همیشه آدما خوشبختیشونو  با کسی شریک بشن !!

 میخوام خوشبخت بشم ولی تنها نه با کسی!!

 خودم  و خودم  تنهای تنها ...

به  ترحم  کسی هم نیاز ندارم

تنهایی از همش بهتره ...

چیه خنده داره ؟!

حالا میبینیم

من ثابت می کنم  تنهایی هم میشه خوشبخت شد ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.