اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

 

 

چقدر بي رحمه اين دنيا،چقدر حالم پريشونه

چقدر دلگيرم از قانون اين دنياي وارونه...

تو رو خواستم،تو،تو دنيا،واسه من بهترين بودي

توي خوابم نمي ديدم ازم رد شي به اين زودي

من،به تو دل بستم،ندونستم يه روز مي ري

ندونستم جلو چشمام يه روز دستاشو ميگيري...

چقدر بيتاب و دلگيرم...

چرا آروم و مغروري؟

تورو خواستم،ندونستم كه از دنياي من دوري...

يه روز حالمو ميفهمي،يه روز ميفهمي چي ميگم...

تو بر ميگردي اما من،حالا يه آدم ديگه ام

دلت ميگيره از دنيا،ميبيني سيل اشكاتو

تو رفتي راحته راحت يكي پر كرده برام جاتو

من به تو دل بستم،ندونستم يه روز مي ري...

ندونستم جلو چشمام يه روز دستاشو ميگيري...

چقدر بيتاب ودلگيرم....

چرا آرومو مغروري؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.