اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

خدایا یادت هست؟


آن روز دستت را گرفتم کشیدم بردم پیش اون

با انگشتم مستقیم بهش اشاره کردم گفتم:

"خدا من اینو می خوام ، خودت درستش کن!"

نگاهی بهش انداختی و گفتی :

........."این؟! من بهتر از این رو بهت میدم"


من پایم را به زمین کوبیدم و گفتم:

"نه ! همین! من اینو خیلی دوست دارم ! فقط همینو می خوام !"

برگشتی مستقیم توی چشمانم زل زدی و گفتی:

"نمیشه! آخه او مال کس دیگه ای شده!"


بعد رویت را برگرداندی و


قدم زنان رفتی

خدایا یادت هست؟؟؟؟؟؟؟؟
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.