اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط رحیم |

دوست ندارم رفتی دل من سوزوندی

 

دوست ندارم رفتی با من نموندی

 

حالا که رفتی حال دل من خرابه

 

با تو موندنم دیگه واسه من عذابه

 

دیونه کردی دلمو خدا میدونه

 

آهه دل من همیشه با تو می مونه

 

تا قد ندارم که دیگه باشی کنارم

 

دست از سرم بردار برو دوست ندارم

 

با تو بی تو بودنءبا تو نبودنءدیگه فرقی نداره

 

با تو دیگه سردمءبر نمی گردمءاین رسم روزگاره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.