اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط رحیم |

 

امروز بعد از ظهر، یعنی یک روز بعد از تو

نگو این حسو کسی جز تونمیدونه

گذشتن از عشقو کسی جز تو نمیتونه

نگو میمونی، نگو تو میتونی با من باشی

نگو میتونی تو تو امروز من باشی

نگو میمونی، نگو تو میتونی با من باشی

نگو میتونی تو تو امروز من باشی

****
پس اینو باور کن، تو از امروز صبح شدی پاک از ذهنم

پس اینو باور کن، رفتی از قلبم خالی از تو فکرم

امروزتو نکن آلوده، هرچی که بینمون بود نابوده

از این عشق میاد بوی سرد فراموشی

اینو بدون تا ابد با غم هم آغوشی

۲۰دیقه زیادی شد این بار؟ " hasti "

نیست عینه خیالت هم انگار

شاید ترافیکه، یا که هوا بده

شاید اصلا ماشین گیرت نیومده

میام سریع به خودم،یه غریبه شدم

افکارم همه جویده شدن

مهم نیست واسم کجا پارک کردم

که تا الان حتما جریمه شدم

عمری دارم از زمین و زمان هی دور میخورم

هی سر میخورم، باز پر میکنم دورو برمو بر میخورم

با یه آدمه جدید که تا یادمه پرید

یک روزمثله یک سال گذشت، یعنی امروز مثله امسال گذشت

آره اینه رسمش، قلبِ من شکست و پینه بستش
….

نگو میمونی، نگو تو میتونی با من باشی

نگو میتونی تو تو امروز من باشی

نگو میمونی، نگو تو میتونی با من باشی

نگو میتونی تو تو امروز من باشی

****
پس اینو باور کن، تو از امروز صبح شدی پاک از ذهنم

پس اینو باور کن، رفتی از قلبم خالی از تو فکرم



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت18:23---8 ارديبهشت 1391
یه پیش نهاد
سعی کن همه متن هاتو با یک فونت بنویسی اینجوری قشنگ تر میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.