اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, توسط رحیم |

تو که میدونستی من تکیه‌گاه محکمتم


بگو با من دیگه چرا ده آخه نوکرتم?


من که هر دقیقم وابسته به دقیقهٔ تو بود


من که حتا لباس تنمم سلیقه تو بود


منی‌ که دست هیچ کسیرو با وجودم نمی‌گرفتم


تو باعث شدی که توی قلبم نمیره نفرت


رسیده وقت رفتن...


هر چند من از دلت خیلی‌ وقت رفتم


باشه تو بردی و اینا برات افتخاران


تو ختم عالمی و منم انده خامم


فک نکنی‌ اهل جبران یا انتقامم


خودم باید دقت می‌کردم تو انتخابم..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.