اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, توسط |

يک روز یک پسر و دختر جوان دست در دست هم از خیابانی عبور میکردند

جلوی ویترین یک مغازه می ایستند

پسر:وای چه گيتار زیبایی

دختر: عزیزم بیا بریم تو، ببین چطوريه،مي پسنديش؟

وارد مغازه میشوند پسر گيتار را برانداز مي کند و بعد از نیم ساعت میگه که خوشش اومده

دختر: ببخشید قیمت این گيتار چنده؟

فروشنده:........ تومان

دختر: باشه میخريمش

پسرآروم میگه :ولی من که اینهمه پول ندارم؟

دختر:پس اندازي که مامانم واسه جهيزيه ام کنار گذاشته بود ،هست،اونم ميزاريم روش ، نگران نباش

چشمان پسر از شدت خوشحالی برق میزند

پسر:ولی اين پول واسه تو خيلي مهم تره،خونوادت زحمت زيادي واسش کشيدن !!!

دختر جوان رو به پسر بر میگرده و میگه:

مهم نیست عزیزم مهم اینکه با این هدیه تو را خوشحال میکنم برای جمع کردن اين پول ،بازم صبر مي کنم .مي تونيم دوباره جمعش کنيم .

بعد از خرید گيتار هردو روانه پارک شدن

دختر:عزیزم من رو دوست داری؟

پسر: آره

دختر: چقدر؟

پسر: خیلی

دختر: یعنی به غیر از من هیچکس رو دوست نداری و نداشتی؟

پسر: خوب معلومه نه

یک فالگیر به آنها نزدیک میشود رو به پسر میکند و میگه بیا پسرم فالتونو بگیرم

دست پسر را میگیرد

فالگیر: بختت بلنده پسرم زندگی خوبی داری و آینده ای درخشان! عاشقی، عاشق!

چشمان دختر جوان از شدت خوشحالی برق میزند

فالگیر: عاشق یک دختر جوان، یک دختر خوش قد وقامت، با موهای مشکی و چشمان آبی

پسر ناگهان دست و پایش را گم میکند.

دختر وا میرود.

پسر دستش  را از دستهای فالگیر بیرون میکشد.

چشمان دختر پر از اشک میشود

رو به پسر می ایستدو میگوید :

او را میشناسم همین حالا از او گيتار خریدیم.

پسر سرش را پایین می اندازد.

دختر: تو اون گيتار را نمیخواستی فقط میخواستی او را ببینی!

ما هر روز از آن مغازه عبور میکردیم و همیشه تو از آنجا چیزی میخواستی ،چقدر ساده بودم نفهمیدم چرا با من اینکارو کردی چرا؟

پسر آروم از کنارش عبور کرد او حتی گيتار مورد علاقه اش را با خود نبرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.